The #1 source for fashion inspiration from real people around the world.

+ FAN Liliana Katio to stay updated with her latest looks! learn more or sign up now »

Liliana Katio

by Liliana K., 24 year old Accounting Student from Medan, Indonesia

Liliana Katio

most recent hypes

Comments

  
Camila Cover
Hi,
My name is Camila. I’m a journalist from a Brazilian international fashion magazine named Catarina. Every issue we do some pages for REAL LOOK.
You can see more here http://www.revistacatarina.com.br/portal/edicao.php?idEdicao=30
Would you like to be on the magazine?
If yes, please let me know and send me a e-mail on this address:
camila@revistacatarina.com.br
Thank you
FangFang Forest
thank u ~lily allen is cute .^.^
Yurike Tanjaya
ohh..yeah it is because u have been study in english school...so it is kinda weird for u to speak indo..... on the contrary, it is kinda weird for me to speak english.
maybe i know where your house is...
oh btw nice to meet you! =)
Yurike Tanjaya
ooh ..
i spend my kindergarten untill my senior high school in sutomo 1 then i want to continue in KL hehe.
where do you live in medan?
n do you can speak indonesian? =D
Yurike Tanjaya
i mean that i think u live in sydney during ur childhood.
btw from where u graduate from ur senior high school ?
u re wcome say.
Yurike Tanjaya
oh i think that u live there hehe.
btw i love the lady assasin ^^
very classic lol..
Yurike Tanjaya
hi !
oh u re from medan too,
now where are you?
Kate G
hellohello! :D :D :D
Philippe Roy
Hey Liliana! Thanks for joining my fan club... I had NO CLUE I even had one!! :)
Lock Sin
nah~ I'm staying in KL for 3 years before I came Shanghai...
Why don't like malaysia? I love the "MAMAK culture" man~
but the worst thing is no a good place for shopping....so sad!!
Lock Sin
yea, I'm Malaysian actually, but working in Shanghai for 2+ years til now......
miss Msia sooo MUCH:(
Lock Sin
HAHA!!!i remember!
I saw you from charlotte's bf photo album...
what a cool looking girl!
nice to see your fashion look here!
Lock Sin
hey girl, are you study in m'sia before?
i seems saw you in someone photo album before....:)
  • 17
    Fans
  • 0
    Looks
  • 10
  • 0
    Karma
  • 36
    Following
  • 0
    Topics
  • 177
    Comments
  • 0
    Comment Karma

About Me

Following (36)

  • Morgan Joanel
  • Karla Wong
  • Nicole Warne
  • Leopard  Z
  • Nigel Lew
  • Adeline Dharma
  • Sucha Deby
  • Caroline B
  • Natalia Molko
  • Laura Z
  • Mary  Daws
  • Nevnarien .
  • Dawn Davenport
  • Magda D.
  • Ninjaintherun Kalahari
  • Hai-Yen P
  • Luca Latent
  • Taylor LaShae
  • Doralin Kelly
  • Cameron  Ugh
  • Shelley Mulshine
  • Kate G
  • Roberto P.
  • Renée  Sturme
  • Lovisa Långstrump
  • Sandra Beijer
  • Lock Sin
  • Philippe Roy
  • Lee Ming

see all ►

OG since September 1, 2008.
This profile has been viewed 2357 times.
Back to Top