Share your personal style. Stay inspired.
Look by Jordan Rose

My birthday outfit!

by Ilse D., 24 year old medical student x compulsive shoe hoarder from conceptofinfinity dot com, Netherlands

38 comments · 4 · December 20, 2010

HYPE 403
  1. Pastel coloured pants

    H&M

    , in H&M Pants
  2. Silk top

    Idk

    , in Silk Tops
  3. Satchel bag

    Asos

    , in Asos Satchels
  4. Wedges

    Zara

    , in Zara Wedges
  5. Necklace

    H&M

    , in H&M Necklaces
  6. Random knitwear

This is what I wore on my birthday!

More on my blog

Show all comments »

Cinq  5
Love the outfit!
Beautiful pants in great color!
And the necklace is so cool!
Have a great birthday!!
Ilse D.
aww thank you!! they're my current faves as well haha
Burock B.
I do like this combination!! specially pants n necklace!! hyped<3
Burock B.
your very welcome ilse!! :)) you're great!
Dalishus Bee
no offense but...
looks like a young person in a granny suit....
Ilse D.
well everyone has right to their own opinion :) although I have never seen a granny in 4 inch heels before bhaha
Dalishus Bee
everything is good its just the pants
but yeah 4 in. could break the aged XP
Ilse D.
lol glad to hear that. and you've got me visualising my granny on high heels right now :'D
Sera M
wow so unique and fab !! Great choices :) xox fanned/hyped
Shushanna Movsisyan
omg you're stunning dear!
love your outfit so much!)
present you my heart!*
Ilse D.
I really appreciate your comment Shushanna :) thank you!!
Miel B.  Abong
I just died with your necklace...
Hope you enjoyed your special day!
Stay gorgeous, dear!
Ilse D.
you made me smile my dear. thank you for the heartie!! :D
Sarah J
wauw ik vind je broek en je ketting echt leuk!
gefeliciteerd met je verjaardag nog haha (:
Ilse D.
ahh dankjewel!! ^^ altijd leuk om dutchies tegen te komen op LB

  

Posted by

Brands in this look

People you may like

Tea&Tina Sisters

Tea&Tina Sisters

Mirin

Mirin

Emily Men

Emily Men

Andreea Chirila

Andreea Chirila

Valhalla T.

Valhalla T.

To top