Share your personal style. Stay inspired.
Look by plaaastic

The Zodiac

by Bobby R., Wanderer from Guelph, Canada

144 comments · 53 · January 15, 2011

1082

Bobby Raffin - Diy Galaxy Tank, American Apparel Shiny Wind Breaker, Thrifted Denim Hooded Vest, Vintage Bowlers Hat, Thrifted Black Jeans, D Tox Leather Bracelet, Thrifted Leather Bag - The Zodiac
HYPE 1082
  1. DIY Galaxy Tank

    , in Shirts
  2. Denim hooded vest

    Thrifted

    , in Denim Vests
  3. Vintage bowlers hat

    , in Bowlers
  4. Black jeans

    Thrifted

    , in Jeans
  5. Leather bracelet

    D-tox

    , in Leather Bracelets
  6. Leather bag

    Thrifted

    , in Leather Bags

Show all comments »

Eszter K.
haha i've seen the film today with my friends for the first time!
and of course you get my heart again , cuz its awesome like always. :)
Bobby Raffin
omg really??! thanks so much Eszter!!!! :D that means a lot that you like it!! <3
Shelly C
Oooooh this tee...I totally love it! The galaxy print is stunning...And what do i read? DIY?? Well you did some good job there! I want one for myself :)

xx
Shelly
Bobby Raffin
awwe Shelly!!!!!! :D thank you love! i'm so glad that you like it!
Eszter K.
yeah, it was pretty cool, but thank god, you look better then the zodiac. :D
and it means a lot for me and for everybody, that you always write back for ALL the comments. its fantastic ! keep this good habit. :]
0 · reply ·
Miranda Broadway
Once again you come up with a fantastic outfit with one of the best pieces being DIY!!! You never disappoint, ever. And I love the fact that you're living in Canada but specifically Toronto because it means awesome clothes like these are only a few hours away.
Stay classy :D
0 · reply ·
Rose Callahan
I just got home from a long, terrible trip and this is JUST what I needed.

LOL!!!!!!!!!!!!!!
Really, darling, chest hair?! You trying for a sexy pose there just has me cracking up; not to say that you aren't gorgeous, but this...just doesn't work. The outfit is interesting, I'll give you that, and I adore the bracelets and hat but...NO. just NO.

~Rose
Bobby Raffin
hahahah omg rose!!! i agree i should just write "fail" across my forehead >_<
Andrea Skye Brocca
this is amazing amazing amazing! I've been looking for galaxy-print clothes but can't find them and i deff can't make them..PLEASE tell me what you do because AHHH YOUR SHIRT IS JUST SO AMAZING I WANNA CRY.
0 · reply ·
Kit Lee
ooh la la!
another fantastic look bobby! (x
i especially love the DIY tank!
i think an outfit is made more special if there's something that you made yourself in it. :D

p.s. ~you kinda look like a magician's helper! i like it! :D~
0 · reply ·
Pegah Barbados
i think if i saw you in the street i'd def stare for a little longer than what's considered normal. then i'd ask you if i could go shopping with you. ha!
0 · reply ·

  

Posted by

Brands in this look

People you may like

Roos Koks

Roos Koks

Wes Lambert

Wes Lambert

Brielle Patterson

Brielle Patterson

Gabriela L

Gabriela L

Emilia Błaszczyk

Emilia Błaszczyk

To top