The #1 source for fashion inspiration from real people around the world.

HYPE the looks you like to make them hot —or post your own! learn more or sign up now!

I h♥pe she wears red for our date!

by Jerome C., 25 year old from Milan, Italy

41 comments · 7 · February 14, 2011


Jerome Centeno - Z Black Thin Tie, H&M Blue Socks, Trifted Black Shoes, Vintage Leather Briefcase, Vintage Bowler Hat, Killerloop Checked Blue Shirt, Oviesse Vest, H&M Blue Cardigan, Diy Pin With Ff7 Chains, Rifle Skinny Denim Jeans - I h♥pe she wears red for our date!
HYPE 320
  1. Black thin tie


    , in Ties
  2. Blue socks


    , in H&M Socks
  3. Black shoes


    , in Shoes
  4. Leather Briefcase


    , in Leather Briefcases
  5. Bowler Hat



    , in Bowlers
  6. Checked Blue Shirt


    United Colors of Benetton

    , in Checkered Shirts
  7. Vest


    , in Vests
  8. Blue Cardigan


    , in H&M Cardigans
  9. Pin with FF7 Chains


    , in Jewelry
  10. skinny denim jeans


    , in Denim Skinny Jeans

Happy (Blue) Valentine's day to all of you my dearest LB friends!
Here's my Blue valentine's look, i know many of are expecting red
outfits, but who cares if i wear blue on this kinda day :P

For more photos go here:

Well I hope you like it!

Thank you!

Enjoy your heart day :D
Love you all!

Comments (41)

show all comments

Bobby Raffin
omg!!! this one made me smile!! i hope you have a good valentines day man!
Jerome Centeno
Thanks Mr. Bobby :D
I'm glad i made you smile with this.
Happy Valentines day as well!
Adam G.
Really nice look Jerome :)
Like your blue cardigan :) And your socks are really cute :)
Jerome Centeno
Awe thanks man!!!
thanks a lot :D
Martina Jrn
Ho lovely! :)
I'm in love with this blue color. I remember the time when I hated it, I was like "blue is disgusting" but now, I've a lot of clothes like this! aha
And this blue look deserves my heart!
Jerome Centeno
lol thanks Martina, i think blue suits you too :D
So that means you hate blue M&m's! :P
thank you dear
Daniella Robins
Happy valentines day darling!! Great outfit. Oh so striking in blue!! Just love the checked shirt with the blue cardigan.

Hyped!!! :)
Jerome Centeno
Happy Valentines Daniella my dear!
Pink and red are expired for vday, so i change ;)
Imogen L.
Oh, so beautiful! I really love the way you dress and the way you shoot your looks. You're so unafraid to be really bold, and I love that.
Jerome Centeno
thank you Imogen.
I'm blushing you know :")
Peter Adrian
roses are red, violets are blue.
She'll get in your bed, if you wear something blue ;]
Jerome Centeno
Omg peter, i can't believe you are here! haha
You are so funny man! yeah, this one is better
than the classic roses are red...ecc...
M'c kenneth really taught me well using colors :)
Peter Adrian
haha and patterns too :] I like it!
Kohrlan Beth
LOVE IT! Love the Blue Cardigan, your blue socks and your glasses! Awesome, as usual ;)
I give you my heart, Jerome <3
Jerome Centeno
Thank you Kohrlan :)
I do love your blue hat as well!
thanks for the heart dear.
Sarah PB
Okay, so I now sound like a broken record.... Colour colour colour...SOoo good!! Gotta get on board with my own wardrobe... next cobolt blue cardi I stumble(?!) across is mine!! +1. X
0 · reply ·


Posted by

Brands in this look

People you may like

Josephine E

Aspiring blogger at from California

Josephine E

Cami Nim

blogger, artist and backpackcollector from Germany

Cami Nim

Larissa (Larz) May

Blogger from Chicago

Larissa (Larz)  May

Kevin Kinno

Brazilian Blogger from Japan

Kevin Kinno

Silvia Rodriguez

Fashion bloggers from Madrid, Spain

Silvia Rodriguez


To top