Share your personal style. Stay inspired.
Look by Jana Wind
1329

The City's Calling.

March 2, 2011 · 163 · 50

Bobby Raffin - Diy Ripped Jeans, Thrifted Leather Circle Stud Bracelet, Thrifted Favorite Denim Hooded Vest, Leather Jacket, American Apparel Dark Navy V Neck, D Tox Sister's Bandana, New York Yankees Cap, Mexico Leather Braided Belt - The City's Calling.

i thought i'd try straightening my hair for a change haha..
& don't shit- that's only a temporary tattoo
it got it free from h&m along time ago. it says "safe love" how jokes! XD
lol well, hope i didn't scare you too much! xx
-Dante Straight



View all 163 comments Ajax-loader-fb

Peter Adrian
holy hell bobby, you look so different! the straight hair look is a good look for you :] It's amazing how different you look simply with straightened hair. +1
Bobby Raffin
ahhaha oh gosh!! thanks so much! that's a relief that someone likes! XD (kidding) yeah i just have this weird obsession with change. when i looked in the mirror i just laughed soo hard, and rocked out!! >_<
0 · reply ·
Peter Adrian
hahaa, your curly hair is amazing, but i'm a big fan of diversity. If a person can wear different styles and make them all look amazing, then by my rules, they are also amazing :]
0 · reply ·
Eszter K.
i prefer your wawy hair. ^^ but it looks good too, dont worry.
and im so glad that the tatoo is just temporary. for how much time are you having it?
and of course a heart is coming.
0 · reply ·
Zuzanna Anna J.
loooooove the look! damn i gave my heart already :< but you can have the real one haha. the tattoo is great (maybe with an other words hmmm)
Bobby Raffin
ahhaah true!!! its sooo jokes!!! h&m was having a fashion against aids event back in the day throwing free condoms and ridiculous tattoos.. that's where its from so funny
0 · reply ·
Lydia Finlandia G.
Bobby you look sooooo different but still amazing!!!!♥ haha love this.
you know you have the best hair ever. it looks perfect naturally but still great when its straightened. thaaaats not fair, you are so lucky:D
hahahahaha and that fake tattoo made me laugh, it'd be sick to have that for real.
0 · reply ·
Emily T
awww u look so cute with this hairstyle:)
kinda reminds me of eric in true blood
anyways, u've done a really amazing job, have my heart :DD
0 · reply ·
Merianne Balanay
ohh new hairstyle, but I really love the curly ones!!haha
are you a guitarist Bobby?
haha. I thought that was a real tattoo!!
HYPED!! <3
0 · reply ·
Rose Callahan
Yay for hair straighteners!!! It is definitely a fun change. I know, as a curly-top myself.

I like the vibe of this look but for some reason I am just not feeling the deep-vee tee here. I do like the tat though ;) I also like the scruffy jeans, and somehow you make a baseball hat look freaking HOT. Wear more, please!
Love this one - it has all the funk I expect from you, Bobby.
0 · reply ·

  

Items in this look

1
Diy Ripped Jeans
2
Leather Circle Stud Bracelet
3
Favorite Denim Hooded Vest
4
Leather Jacket
6
Sister's Bandana
7
New York Yankees Cap
8
Leather Braided Belt

Brands in this look

American Apparel

American Apparel

People you may like

Style_Script

Style_Script

Yulia Egorova

Yulia Egorova

Maria De La Cruz

Maria De La Cruz

Zia Domic

Zia Domic

Katharina K.

Katharina K.

Arrow-up-white To top