Share your personal style. Stay inspired.
Look by Jana Wind

Always Where I Need To Be

by Josefine B., 24 year old pony from Malmö, Sweden

27 comments · 4 · April 21, 2011

219

Josefine B - H&M Cobalt Blue Bowler Hat, Cubus Holy Shit (Holey Shirt) T Shirt, Gina Tricot Black Manchester Leggings, Åhléns Cobalt Blue Tights, Dinsko Black Dress Shoes, My Great Grandmother White 80's Sunglasses - Always Where I Need To Be
HYPE 219
  1. Cobalt Blue Bowler Hat

    H&M

    , in Bowlers
  2. Holy Shit (Holey Shirt) T-Shirt

    Cubus

    , in Shirts
  3. Black Manchester Leggings

    Gina Tricot

    , in Pants
  4. Cobalt Blue Tights

    Åhléns

    , in Tights
  5. Black Dress Shoes

    DinSko

    , in Dress Shoes
  6. White 80's Sunglasses

    My Great Grandmother

    , in Sunglasses

The blue bowler hat finally arrived yesterday! It's soooo pretty! Too bad it's a little bit too big. Damn this tiny head of mine. ;)

somenkarusell.blogg.se/

Show all comments »

M Island
OMG. you are rockin that cobalt blue big time! hyped and fanned! <3
Josefine B
Haha, thank you so much! :D
Jerome Centeno
Omg, i love the bowler hat so bad.
I love it, you have great style Josefine, <3
Josefine B
Me too! :D Thank you so much! And you too! :D <3
Johanna Kronholm
Du är snyggast i världen sysslan!!! Så jäkla fin hatten är också!
Josefine B
DU ärrrrr! Visst är den!? :D Jag älskar den! Hade iofs varit ännu bättre om den inte vore så himla stor, men äh, vill man vara fin så får man lida pin.. ;D
Elhana Sugiaman
I thought you were a good-looking guy. After skimming over three of your other looks, I finally read your name and I was like 'oh, crap'. But I still think you're handsome woman. Nice hat, btw :D
Josefine B
Haha, I've heard that before. XD Once when I was getting on the bus where my friend was already sitting and I waved at her, and two girls asked her if she knew "him". XD But I usually do dress a bit girlier. ;D
Tamara Gonzalez Perea
Oh you look so amazing in here, the hat suits perfectly to your hair and headlines your eyes, LOVE IT !! <3
Alice ✞
I can't really think of what to say but this should give you an idea of how amazing you look:
Josefine B
Oh, thank you soooo much! :D <3
Cristobal Cabrera
Totally loved it *-* I love your look lovely !
you look beautiful greetings (: hyped <3
Josefine B
Oh, thank you so much! :D
Jonah Villaruel
so lovely outfit. .i like the hat and also your hair. :)

  

Posted by

Brands in this look

People you may like

Cassandra Dini Prasasti

Cassandra Dini Prasasti

EmerJa Design

EmerJa Design

RYO IWAMATSU

RYO IWAMATSU

Susanne  Bender

Susanne Bender

dapper alien ~~~~~~

dapper alien ~~~~~~

To top