Share your personal style. Stay inspired.
Look by Jana Wind

I WISH I WENT TO HOGWARTS!

by Jalees J., girl from Canada

128 comments · 14 · July 13, 2011

488

Jalees J. - Robe, Wand, Skirt - I WISH I WENT TO HOGWARTS!
HYPE 488
  1. Robe

  2. Wand

  3. Skirt

    , in Skirts

Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 is almost here! I am so excited I can't contain myself!

Show all comments »

Adi Levant
I feel depressed! What's life worth without Harry Potter?
I'm going to read all the books together for the fourth time!
oh btw loved it! hyped :)
Jalees J.
me too! :( but we can always re-read the books and watch the movies :)!
thanks so much for the heart!
Rachel Williams
Haha, yesss, so much love for Harry Potter! :D I think I will put my loyalty to Slytherin aside for a second to appreciate this look... (;
Jalees J.
hahaha! well that means a lot coming from a Slytherin fan!
Milchy Pe
Loooove this so much! I'm such a huge HP fan! Harry Potter's showing here in our country TODAY! My gosh, i'mma buy my tickets the moment cinema's open up! Actually, i've been contemplating if i should watch it on its first day because watching it right away would mean that it'd be the end of one of the greatest stories i've read and have been supporting for over 10yrs now! But come to think of it...nah, i wouldn't miss watching it on it's first day if that means that i should take a time off from work today! Yes, i'm an adult who still loves HP series! Haha! Lovely lovely look Jalees! +1 :)
Jalees J.
wow thanks so much milchy! im glad you like it! i am very sad its over but very excited! i have gone to every harry potter movie on opening day! its so exciting! :)
Shirley Z
loveee sooo much! amazing cloak! :) and wasn't deathly hallows AMAZING!?
i'm debating whether or not to post my hp look...thoughts?
Jalees J.
thank you so much! i haven't gone yet! i'm going tonight! soo excited! :)
and post your look! there are so many hp fans here! i will hype you for sure!
Shirley Z
oh have fun!! i'm sure you'll love it! :D
haha alrighty! i love lookbook has also has an hp fan base! lol and thanks! xx
Cheryl G
JEALOUS!!! I wish I had a HP robe!!! I wanted to dress up for DH 2 but my mom was around ehehehe. But this is awesome!!! Really looks like the real uniform!
Jalees J.
thanks so much cheryl! ahah you should have done it! ;)
Cheryl G
I was afraid my mom would ask why I'm dressing up! But I'm planning to post a HP related look soon! Something witchy! :)
Jalees J.
hahaha! oh i see! well i can't wait to see your harry potter look!
Cheryl G
thank you!!!! :> look out for it~~
Jahri Bessellieu
I LOOOOVVVEEE HARRY POTTER!!!!! I WISH I WENT TO HOGWARTS 2. YOUR IS AMAZING!!!!. I went to the harry potter land in orlando and it was amazing, it was very magical.
Jalees J.
haha! well thank you! i'm so jealous, i wish i went to harry potter land!!
Jahri Bessellieu
U need 2, its amazing. It'll make u feel like your part of their world except the actors and real magic we see on their movies.
Jalees J.
ahhh! sounds amazing!
Jahri Bessellieu
YESS....IT IS!!!!
Amanda  P.
OMFG, I dressed the same way haha, me and my friends did a flashmob into the cinema, while I don't go to wizard world in orlando I have to contain my self with the flashmob, haha love it <33
Jalees J.
wow, thats amazing! i've always wanted to do a flash mob, but a harry potter flash mob?!

AMAZING!
Evadne Norberto
:D I have a costume just like this! You inspired me, I just might post my Hogwarts look soon! Thanks for the inspiration! xoxo Evadne N
Jalees J.
oh wow! thanks so much evadne! i'm really glad to hear that! if you post your look let me know, i'd love to see! thanks again!

  

Posted by

People you may like

Kylie Rodriguez

Kylie Rodriguez

Jenaly Enns

Jenaly Enns

Frank Lin

Frank Lin

STELLA MA

STELLA MA

Roos Koks

Roos Koks

To top