The #1 source for fashion inspiration from real people around the world.

HYPE the looks you like to make them hot —or post your own! learn more or sign up now!

Saltburn ft Great Grandma's Dress.

by Sarah N., 22 year old Upcycler from Adorned, United Kingdom

14 comments · 1 · July 31, 2011

120

Sarah Nicola Louise Gamble - Great Grandma + Diy Seashell Collared Dress, Cow Vintage Belt, Tat Nottingham Vintage Ba Bag, Shit - Saltburn ft Great Grandma's Dress.
HYPE 120
  1. Seashell Collared Dress

    Great Grandma + DIY

    , in Dresses
  2. Vintage Belt

    Cow

    , in Belts
  3. Vintage BA Bag

    TAT Nottingham

    , in Bags
  4. shit

Complete vintage outfit! I had to take the dress in about five sizes...

So this afternoon was a trip to Saltburn with new and old friends alike... running into the sea resulted in hair like this: :)



Somebody wrote on my FB wall yesterday that I look like Alexa Chung (high compliment, she's well fit)... but I'd go more for Daisy Lowe here.

And this image was just banterful.



More looks by Sarah N.

see all 160 looks ►

Comments (14)

show all comments

James D
What ever you did to make that dress work has REALLY paid off!! This is insanely brilliant! Hmm, yes, I definitely dig this outfit.
Sarah Nicola Louise Gamble
Gosh James you're a star! Or a heart? Haha, it's such a pretty dress, the fact it's from someone in the family makes it better really (and it was free - can't complain!). It used to be about a size 18 and possibly 10 inches longer :) Drowned!
James D
You're the star! And you earned that heart - actually, it was the "shit" you tagged in the background that decided it for me ;)
Addie Yeo
I love your dress, it is so cute!!! Hyped. :) xoxo
Roisin  Tracey
really really cute xxxxxx
Sarah Nicola Louise Gamble
Thank you Roisin! xxxxxx
Roisin  Tracey
You're look is soo fresh it puts me in mind of freja beha erichsen. You are such an etheral, timeless beauty !! xxxxxx
Sarah Nicola Louise Gamble
God! I had to google her but I know who you mean, she's stunning! There is something very natural about her, but she can rock the masculine look very well too, I've seen her in sooo many campaigns. Wow :)
Roisin  Tracey
She is my favorite model in fashion right now , followed by Alexa chung (who you also resemble). I agree, she is natural , androgynous and powerful. Do you model?, if not you should consider it <3 xxxx
Sarah Nicola Louise Gamble
She is, alexa has something of a Persian cat look about her... Sometimes people immediately resemble animals to me ha. And nonooo I don't, if I were tall I would have but being 5'3-4 won't get me noticed ;)
Roisin  Tracey
yeah a cute persian cat with an asian vibe thrown in somewhere. Ah that is such a shame... you would be fabulous at it <3
Sarah CG
your dress is amazing! hyped :)
Riski  Novianti
nice n cute look!! +1
see mine,dear :D
0 · reply ·
Andre Judd
so cool!!!!!love the dress and the bag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
0 · reply ·
Burock B.
this dress and bag are one of a kind!! ı love it on youuu! hypedddd!
0 · reply ·
Kaitlin S
your great grandma had great taste! nice bag btw.
0 · reply ·

  

Posted by

People you may like

Mari Bayona

employee of fashion from Barcelona

fan
Mari Bayona

Kristy Wu

STYLE BLOGGER @ WWW.KRISTYWHO.COM from Melbourne

fan
Kristy Wu

Alexandra K

girl from New York

fan
Alexandra K

Angelika Rachocka

girl from Poland

fan
Angelika Rachocka

Ruxandra Ioana

girl from Brussels

fan
Ruxandra Ioana

Related

To top