Share your personal style. Stay inspired.
Look by Jana Wind

Morning after Dark

by Mike Q., 22 year old photographer from London, United Kingdom

156 comments · 31 · August 22, 2011

HYPE 1791









Image and video hosting by TinyPic

Comments (156)

show all comments

- johanne D
OMG that gif is quite epic! u look SOOO serious while throwing that kind of sand hahaha~~~
anyway thats just absolutely stunning and oh well i need to come back for the heart later <3
0 · reply ·
Margarita Vasilieva
awww,fantastic picture and so cute guy here!i`m in love with your classy style!you`re amazing!
0 · reply ·
Ranel James Del Castillo
cool! love that misty effect.. haha.. what is that you are throwing?? heart for this one..
0 · reply ·
Kiran Kaur
Gasp . . . it's Gandolf. Fantastic picture, really artistic, it reminds me of the crazy wizard in the Smurfs.
0 · reply ·
Paul Jatayna
omg Mike! your photos are sex! you always leave my heart skip a beat with your insane pictures:) amazing!
0 · reply ·
Robert D
oh my goodness, your picture under the look was moving exactly to the beat of the song I was listening to xD. I love the use of the white dust <3.
0 · reply ·
Nathalie L.
OMG ! It's so awesome, and the gif is crazy ! You always have sooooo great ideas
You definitely deserve my heart ;p
0 · reply ·
Wabo Motiki
you are ridiculously my new obsession.................all your looks are killa........

u know what take it <3
0 · reply ·

  

Posted by

People you may like

Katya Shay

Katya Shay

Flaunt and Center

Flaunt and Center

Marta S.

Marta S.

Tesa J.

Tesa J.

Samantha Nie

Samantha Nie

To top