The #1 source for fashion inspiration from real people around the world.

HYPE the looks you like to make them hot —or post your own! learn more or sign up now!

I am getting G(old)!

by Konstantina T., blogger from www.serialklother.com from athens , Greece

275 comments · 57 · September 29, 2011

HYPE 2449
  1. golden pants

    Zara

    , in Zara Pants
  2. sleevless blouse

    Romwe

    , in Romwe Tops
  3. golden cuff

    Asos

    , in Asos Jewelry

More looks by Konstantina T.

see all 794 looks ►

Comments (275)

show all comments

Aleksandra  W. /AleksandraLand/
You know I love you!!!! amazing pants <333 xoxo my love :* btw. I hope that in the future we will meet dear :D I give you my heart once again :)
Konstantina Tzagaraki
That would be so amazing! I love you more! Thank youuuuu!
Margarita Vasilieva
Gooooosh!!!you are always soooo stunning!i`m in love with your style,my doll!what can i say more?? i just looooooove you too muuuuuch <3
Konstantina Tzagaraki
And I love you more and more my angelllllll!
Mandy Lana
i must be sleeping on my bed at this very moment.. but wut dd u do to me??? i cant sleep. em looking this pic and suddenly i forgot that im feeling sleepy.. i soooo love the pants and the top and everything bout this pic. favorite.. i just gave you my heart. lemme sleep and grow it to giv it to yeh again tomorrow .lol.
this is one is one of my favorites. simple but superb. zZZZzzzzzz =)
Konstantina Tzagaraki
Haha! You are too amazing to be true! All these amazing words for me? Love youuuuuuu!
Mandy Lana
yes all of them. my friends wud always ask me.
whats with that konstantina???
i think my answer is ryt. i said "PERFECTION" :0
goodnyt angel. 0:) lalalalalalalala
Claire McQue
woww, love all your looks, one of my favourite lookbookers! this is so stylish yet cool, and I miiight just have to buy your clutch ;) xo
Konstantina Tzagaraki
I will send it to you! Haha! Thank you my loveeee!
Kasia L
Honey, you are the best EVER! i love everything about this outfit, your pants, your top,and your clutch and oooh the cuff too!! where is the clutch from? and for this outfit, you have once again stolen my heart :D <3
Konstantina Tzagaraki
From Zara last year my love! So happy! You can not imagine! Sending you all my love!
Ada Alti
prettier & prettier!!PWS to kaneis afto boreis na mou exhghseis?!! latrepsa thn blouza,latreuw panda tous sunduasmous sou!!! <3
Konstantina Tzagaraki
poso xairomai kathe fora pou se vlepw! se euxaristw agaph mou!
Leah L
This is another FABULOUS look by Konstantina. You look amazing and I say that all the time because it's so damn true! If you aren't a model you should be. <3
Konstantina Tzagaraki
I am old my baby! Haha! Love you! God i love you!
Leah L
No, you are not old!! You are beautiful young lady <3
Burock B.
Oh my love this gold pantas are awesomee looks perfect with the clutch!! and golden cuff!! you look fantasticcc!! hyped hyped!!
0 · reply ·

  

Posted by

Brands in this look

People you may like

Christian Chou

Denim Developer from Australia living

fan
Christian Chou

Melina DeSantiago

shy girl from California

fan
Melina DeSantiago

Pam Hetlinger

girl from Boston, MA

fan
Pam Hetlinger

Ghada Morjan

Student from Tunisia but living in Abu Dhabi

fan
Ghada Morjan

Mina C.

Mermaid from France

fan
Mina C.

Related

To top