The #1 source for fashion inspiration from real people around the world.

HYPE the looks you like to make them hot —or post your own! learn more or sign up now!

Style killer.

by M L., a mannequin from tiny white box, Antarctica

78 comments · 11 · January 16, 2012

395

M Loe - Marble Floor - Style killer.
HYPE 395
  1. floor

    marble

i wore three earrings
and floral pants
i know you can barely see it



details and if you wanna see my killer mug ;)
moitiefait.blogspot.com/2012/01/style-killer.html

just take a look
it won't literally kill you :p

More looks by M L.

see all 34 looks ►

Comments (78)

show all comments

Helly Jon
OMG you are AMAMAMAMAMAAAAAZING! which I've already told you a thousand times but you deserve to here a billion more. :D <333
M Loe
and thank you will never enough :)
you are really amazing too, helly !
love love love <333333
Jaymee Simbulan
This is fierce!
I love the floral on your pants. And that really was a killer mug! LOL
M Loe
really thank you,
jaymee dear ! :) :)
its cool, isnt it ? :D
thank you for visiting
<333
JENNY MUSTARD .
wow m! that's daaaaaaring!
love the hair, the cap, the shades and the one earring of course ;)
what is that bra thingy? looks very interesting!
where can i get one? ;)
love love love
M Loe
i wore 3 earrings actually,
i have 3 piercings on right ear :)
and that bra thingy is a bra, haha..
i added the silver thing on it :p
my mom bought it for me, so im sorry
i cant give you a clue :(
always thank youuuuuuuu, dear !
love love ya <33333
Max. G
Wonderful post!! love your outfit and your hair, so rock'n'roll actually!! I don't know if it's a good reference for you but you reminds me of Lady gaga ;) Always a pleasure to see your looks, you need a heart from me once again!!! keep it up :)!
M Loe
oh, yea
i didnt think of her at all
when i created this look
but when i saw the final pic
suddenly it reminds me of her too,
somehow :p
and put aside the controversy
i do love her quirky crazy style
thank you really much, max ! :) :)
<333
Chi Ngoc Linh Han
somehow I thought you wore a pirate hat so I thought the name would be something like "Argh..." lol
maybe you should do that next xx
M Loe
oh yes,
i got the same illusion
as you too :p :p
haha XD
really want to have it
but i dont know
where to find it T-T hiks
anyway, thank you, chi !
:) :)
J. J. J.
AAAah I love it! It's so cool and sexy!
Stop being so awesome! (please don't! :D)
M Loe
haha..
love you ! :*
SiuTung L
I admire so much on your stylish presentation of fashion! It's so unique among thousands posts everyday!!!!!!<3
M Loe
sincerely thank you, siu !
im very humbled if you think so
:) :) <333
Carmelle Clare
Hmmm...marble floor and wooden stool, the cherry on top is a style that's cool (that would be you)
M Loe
thank you so much,
carmelle ! you are so lovely
:) :) <333

  

Posted by

People you may like

Catherine

girl from United Kingdom

fan
Catherine

Nasty LI

Studеnt, blogger and cook from Sevastopol

fan
Nasty LI

Ceci Bloom

girl from Warsaw

fan
Ceci Bloom

Judyta Rybka

fashionbyJudi from Wroclaw, Poland

fan
Judyta Rybka

OVRSLO

Fashion Merchandising Student from Columbus

fan
OVRSLO

Related

To top