The #1 source for fashion inspiration from real people around the world.

HYPE the looks you like to make them hot —or post your own! learn more or sign up now!

Somebody Else

by Zack T., Designer from Goodeegood Town, Malaysia

24 comments · 3 · February 27, 2012

150

Zack T - Uniqlo Plaid Shirt, D I Y Denim Shorts, Native Boots - Somebody Else
HYPE 150
  1. Plaid Shirt

    Uniqlo

    , in Uniqlo Plaid Shirts
  2. Denim Shorts

    d-i-y

    , in Denim Shorts
  3. Boots

    Native

    , in Boots

This is my 1st "COLLOBAROTIAN (haha)" with the lookbook K/J-Pop Boyband Prince Keita Lee. Everything started when I jokingly replied 1 of his comments, saying it's too bad that we couldn't do a bromance collabo for the Valentine's day contest... And in the following message, for some strange reason I typed COLLOBA...ROTIAN... LOL~ So we now OWN this word, haha!

I'm wearing a vintage sweater which has been with me for more than 15 YEARS! I'm so glad that I can still wear it now hahahaha! Hope you guys like this look as much as i do.

Now, click the following to check out an even more awesome look from Keita! <3
lookbook.nu/look/3121815-Somebody-Else

Photo Credits: Eva L.
lookbook.nu/ebaa

Comments (24)

show all comments

BABY BABY
Oh Really love this look!cool as always zack! Cool boots<333
Zack T
thanks baby! haha my green boots... thanks for becoming a fan ;P
Paul Jatayna
i'd love to meet you in person! this is really charming!
Zack T
this is charming cuz half of my face was covered? hahaha~
yeah would be cool if we get to meet one day. but u gotta lend me 1 of your cool outfits 1st b4 we meet up!
Andre Judd
you always look absolutely amazing Zack:)!!!!!! love the summer feel to this:)!!! love the colors from the olive which is absolutely my fave to the perfect green hue of the check shirt to the muted green shoes:)!!!!!!! cool collab with Keita:)!!!!!!
Zack T
andre! thank you. u always express fashion so well. so much to learn from you. i try to hide my green colour obsession these days.... haha!
Philip Hegan Eudia
this is simply amazing, I love the boots n sweater , also the short can i have it
Zack T
thanks philip, really appreciate it! really! ;-)
Philip Hegan Eudia
Ur welcome, n I really love it
Eva Lee
Great 'colloba' Zack! haha.. Love both the looks! That is a cool vintage sweater and the boots are amazing! HEART!
Zack T
wow a heart! u r the sweetest! thank you, E!
Shane Chua
I donno why but i just wanna take a picture with you the whole day:))amazing Zack!
Zack T
come, lets take picture! lol
thanks for your amazing comment, shane!
Dawson Healy
And here is my heart, to the best outfit on i guy i have seen today. Why are denim shorts ALWAYS a good choice? .
Zack T
a heart from my new friend dawson! how cool this is!
yeah denim shorts r always a good choice! ;-)
Ryry  B.
inggit factor on those native boots. so cool, hype.
Zack T
er i dun quite understand your msg, lol~
but thanks dude!! ;-)

  

Posted by

Brands in this look

People you may like

Asemgul Kairzhan

programmer from Almaty

fan
Asemgul  Kairzhan

Maryan Romero

Model, Blogger and Stylist from Mexico

fan
Maryan Romero

Jiji Morgan

student from London

fan
Jiji Morgan

Bianca F

girl from vienna

fan
Bianca F

Jeany Roge

fashion blogger on www.vogueetvoyage.com from Germany

fan
Jeany Roge
To top