Share your personal style. Stay inspired.
Look by Ashley Joncas
1025

G"liters" and tones of love!

March 10, 2012 · 114 · 23

View all 114 comments Ajax-loader-fb

Ivam Kent
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥LOVE YA KONSTANTINA :D ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

The glitter blouse looks really cool :) I love it so much, Btw did you have a hair cut? :O!
Konstantina Tzagaraki
Love you more! No my love but next week I will!
0 · reply ·
Margarita Vasilieva
man's pants look gorgeous on you my beauty!
you look better and better in my eyes! love youuuuuuuuuuu forever and ever!
btw,i still be so surprised by you having such cheap camera and a lense but don't you worry it works really perfect!!
Konstantina Tzagaraki
Haha! You are too amazing! Love you so much!
0 · reply ·
Elizabeth Webb
i cut my hair like this last year and i didn't like.but this haircut makes you so gorgeous!glitter blouse is stanning!!many kisses<333
Konstantina Tzagaraki
Really? I think that they would be great on you! I will cut them like this next week! Love youuu!
0 · reply ·
Eszter K.
you know ther is one thing which i dont know: you are better and better all the time, but can or will be an end of this amazingness ? i don't think so, cuz it doean NOT matter what it is, if it contacts with you it's always gonna be perfect and precious.
much love (as always) from hungary! :))
Konstantina Tzagaraki
I have told you before you are too good to be true! I say it again! Love youuu!
0 · reply ·
Bryant Lee
That glittery blouse looks gorgeous on you! and those louboutins make your legs extra long even though they are already a mile long @_@ !
0 · reply ·
Leah L
OMG this is so gorgeous! I looove that blouse, it's stunning! And Louboutin heels *_* You're absolutely amazing! <3
0 · reply ·
Burock Von CoffeeSniffer
wowow this look is really fantasticcc!! I lovee itssoo mych with this pants on you with this ammazing pumps!! you look mesmerizing and soo stylish!! hyped!! <3
0 · reply ·
Viktoria M
I loooove this so much! I seriously have a girlcrush on you. You look stunning in this picture. Love this look!
0 · reply ·

  

Brands in this look

Romwe

Romwe

Zara

Zara

Christian Louboutin

Christian Louboutin

People you may like

J L

J L

Steffy F.

Steffy F.

Mar Leni

Mar Leni

Justin Price

Justin Price

Marina Skater

Marina Skater

Arrow-up-white To top