Share your personal style. Stay inspired.
Look by Agnija Grigule
137

C O A L E S C E N C E through the V A PO U R S.

March 15, 2012 · 19 · 3

My recent dissapeareance off the ~*~fashionsphere~*~ is attributed to... MY NEW JOB AS A FASHION INTERN AT CATALOG MAGAZINE!1!11!!!11 :D It's been insanely taxing and crazy but it's been extremely fun! :3 Nothing beats going into stores and hauling $3000 worth of jeans!



swimmingwithspirits.blogspot.com
facebook.com/bryangohey
formspring.me/bryangohey

View all 19 comments Ajax-loader-fb

J J-J
i love it looking more luxe than ever!!!!!!!!<3
Bryan Goh
HAHAHAHAHA keeping it classy like mah fave boo you! <3
0 · reply ·
Karl Philip Leuterio
omg i loveeeeee.. perfect photo
Bryan Goh
Hahaha amazing what you can achieve with a self-timer!!!
0 · reply ·
Aaron Tan
wow i love that bag! anyway is this pic taken at the changi area by any chance? i bought the 190 bucks tickets for laruku, how about u?
Bryan Goh
Hahaha I like, live in changi HAHAHAHAHAHA DO YOU STAY NEAR? Lmao I think it was the 224 ones? My friend helped me buy them!
0 · reply ·
Mandy Lana
reminds me of river vipperi.
Bryan Goh
Hahaha how so zomg?! But thanks love! <3
0 · reply ·
Jesuswannatouchme .
wooooooooooow!
amazing!
<3
Bryan Goh
Thanks!!! <333 Hahaha really great hearing from ya!
0 · reply ·
Cheryl G
STILL FABULUZ AS EVER, SWEETHEART!! ♡♡♡ WUV YOU!
Bryan Goh
HAHAHAHAHAHA SEEYA LATER LOVE! <3
0 · reply ·
Haru Wilde
Gorgeousness! (A missing stud, you're so punk lol :D) <333
Bryan Goh
A missing stud cause a fully studded bag is so...mainstream HAHAHAHAHA.
0 · reply ·
Aaron Tan
no bryan i live in the north area, just so happens that those houses seem familiar whenever i take bus number 2 to changi village and thought i saw them..haha....wow 224 ones, expected! lets enjoy the concert man, its their last before they disband =(
0 · reply ·

  

Brands in this look

H&M

H&M

Alexander Wang

Alexander Wang

People you may like

Romina M.

Romina M.

Rebeca LookForTime

Rebeca LookForTime

Wednesday Wu

Wednesday Wu

Yulia Egorova

Yulia Egorova

Marina Abramovic

Marina Abramovic

Arrow-up-white To top