Share your personal style. Stay inspired.
Look by Agnija Grigule
2079

Is there anyone who can really "see through me"?

March 26, 2012 · 174 · 27

View all 174 comments Ajax-loader-fb

E. Malmberg
jsut orderd from coalnterryvintage, i love your shorts! hope i can wear mine like you do babe ;) haha. but your the best, so great! picture and outfit makes me longing for summer.
♡♡
Konstantina Tzagaraki
You are looking amazing in everything! Thank you my love!
0 · reply ·
Margarita Vasilieva
oh you make me lost all my words anytime i see your new look!
you look soooo wonderful!!! your legs are sooo long an sooooo amazing!!!
Really adore you my love! you are the best!!!
Konstantina Tzagaraki
And you make me loose mineeee! Love youuu!
0 · reply ·
Kaitlyn N
are you a movie star from Hollywood ? this look is definitely my favourite one from yours !!! dear <3
Konstantina Tzagaraki
I wish! Haha! My angel! Loveee!
0 · reply ·
Vanda Santos
esi SIGOURA euthinesai gia ola ta TROXAIA aatuximata sta xania!!!!! Esi perpatas kai oi andres peftoun Xeroi!!!!!!!! THEA!!!!! Den yparxeis. auto. den eisai pragmatiki!!!
Luv u!!!!!
Konstantina Tzagaraki
Haha! Eisai apisteuth! Se euxaristw psuxh mouuuuu!
0 · reply ·
Bongani Tau
Loving those louboutins, you should lend me sometime so that I can weeeeerq them too, hahaha!!!
Karolina M.
OMG, you are gorgeous and absolutely perfect! KISSES FROM POLAND KONSTATNTINA, I LOVE ALL OF YOUR LOOKS<3
Konstantina Tzagaraki
Thank you thank you a billion times my loveeeeeee!
0 · reply ·
Craig George
♥ DAMN, Ya'll take note, this is how a Chick should dress!, Im fb'ing this, twittering this, drinking this & eating this for breakfast tomorrow! Ladies write this shit down, KONSTANTINA has her shit together!
0 · reply ·
Burock Von CoffeeSniffer
wowow these pumps are really smashing my lovee!! I lov elove the way you combined tihs hoodie with the cool blazer and shorts!! I love evry single thing about his look! you are a stunner my baby! hypedd!! lovee you!
0 · reply ·

  

Brands in this look

Zara

Zara

Christian Louboutin

Christian Louboutin

People you may like

Dasha Kriger

Dasha Kriger

Akko Liu

Akko Liu

Leanne Pak

Leanne Pak

Valentina R.

Valentina R.

Ewa

Ewa

Arrow-up-white To top