Share your personal style. Stay inspired.
Look by Agnija Grigule

Mijn hartje verlang naar jou <3

by Virgit C., 28 year old Blogger "Preppyfashionist" from Ecuador but blogging from Amsterdam and United Kingdom, Netherlands

71 comments · 5 · April 17, 2012


Virgit Canaz - Romwe Beaded Apricot Detachable Collar, Steve Madden Dynemite (Lavender Suede)   Footwear, Cars Neon Pink Jeans - Mijn hartje verlang naar jou <3
HYPE 721
  1. Beaded Apricot Detachable Collar


  2. Dynemite (Lavender Suede) - Footwear

    Steve Madden

  3. Neon pink jeans


    , in Denim Jeans

for more info and Picts
visit my blog

Be free to enter my Romwe Giveaway on my blog you can win $40 and a collar

Show all comments »

Ivam Kent
♥♥ Que hermoso tu Collar! preciosa!, quisiera saber que dice el titulo! :((((((! me encanta tus neon trousers se te ven super cute y me encanta ese tipo de sombrero quiero uno pero no eh conseguido :c haha teadoro! ♥♥
Virgit Canaz
Gracias Tesoro eres un amor lol significa mi corazón te anhela ah ti LOl este sombrerito lo compre en H&M siempre tienen sombreros muy lindos y economicos Yo te adoro más eres un amor love ya xXx
Alex  Layton
Adorable pink neon jeans the beaded collar is lovely angel love the heels great look sweetheart made my day <3<3 :):) XxXxx
Virgit Canaz
thanks sweetie your words mean the world tooooo meeee always angel eyes <333
Amaia RJ
WOW geweldige outfit!
Alles is perfect!
Super mooie kleur van je broek en je schoenen zijn ook geweldig!
Als ik mijn 'hart' zou hebben zou ik hem zeker aan je geven <3
Daniella Robins
This is such a lovely look my dear!!! I loveeee those pink jeans and they look even more gorgeous with those stunning purple heels! The collar is super beautiful and i love the detailing it gives the look! Always perfect my lovely Virgit!

Hyped!!!! :):):)
Virgit Canaz
Thanks so much my treasure I feel so flatter to recieve your heart sweetie you are so amazing love ya xxx
Sabrina C.
This entire look is so colorful and playful! I really like it, especially with the blue suede platform sandals and that enviable jeweled collar!
Virgit Canaz
awww sabrina your soooo nice to me thanks a million for your lovely words <33
Burock Von B.
I do love this collar touch so much to this lovely look! the jumper looks perfect with these pink pants and these shoes are ammazing match to em all!! you look really fantastic my love!! hyped of course! ;)) xx
Virgit Canaz
awwww thanks sweetie sooo glad you love the collar and the pink pants is great look i think also your such a sweetheart Burock darling <333
Burock Von B.
myy adoraleeee ladyyyyy!! youre very veryyy welcomeee!! these are perrrfect on you my love!!! omggg you made me super happpyyy!! <333 xxxxxx
Oana S.
omg, absolutely loooove your collar dear! you rocked those chic pink pants and classy sweater! stunning navy heels and cute hat too :D you're adorable!!!!! +1xx
Virgit Canaz
soooo sweet touch my heart darling Oana you mean the world tooooo me babes <333
Alex  Layton
You are an Angel from high above darling love to be here supporting you in the great pleasure you are giving people on LookBook soooo inspiring sweetheart <3 <3
Virgit Canaz
thanks darling Alexander you mean the world toooo meeeee <333 :):)


More looks by Virgit C.

70's boots

Virgit Canaz -  - 70's boots
HYPE 331


Virgit Canaz -  - Museumplein
HYPE 284

see all 653 looks ►

Posted by

Brands in this look

People you may like

Anca V.

Anca V.

Ruben Vaquero

Ruben Vaquero

Kimberly Kong

Kimberly Kong

Veerle Scheutjens

Veerle Scheutjens

Angelika Rachocka

Angelika Rachocka

Arrow-up-white To top