Share your personal style. Stay inspired.
Look by Ashley Joncas
710

Madame butterfly.

April 25, 2012 · 93 · 15

JENNY MUSTARD . - Net Vest, Wide Legged Trousers, Sold Out ! Shoes - Madame butterfly.

View all 93 comments Ajax-loader-fb

Carolina Z
omg ! that is so stunning ! very very original! i love this ! wow !...!<3
JENNY MUSTARD .
yay thank you so much love !!! <333
0 · reply ·
Amanda C
Amazing! I would have never of guessed they were trousers.
M N
WOW!! Skämtar du med mig?!?! Fan va cool, detta är helt sjukt! PERFEKT!!
JENNY MUSTARD .
aaaah froken m, tack sa hemskt mycket !!!! <3
0 · reply ·
Jesuswannatouchme .
oh my god!
i dunno what to say!
awesomeeeeee!
<3333333333333
Melissa Wimble
gnarly look, I like the surprisingly splash of colour in the shoes!
Keira Gee
This is amazing! Love the shoes unbelievable amounts. Beautiful.
Andre Judd
wow wow wow. love the shoes and the wide leg trousers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! amazing hair too!!!!!!!!
JENNY MUSTARD .
:D :D :D :D
thank you lovely !
0 · reply ·
Paul Jatayna
fuckkkkk wow!
(speechless) im gonna get back w/ a heart tomorrow!!!
JENNY MUSTARD .
haha love it when you swear, means i did smthg good ;)
<33
0 · reply ·

  

People you may like

Anca V.

Anca V.

Michelle Blue

Michelle Blue

Seoha Park

Seoha Park

Samjah Iman

Samjah Iman

Raquel Teichroeb

Raquel Teichroeb

Arrow-up-white To top