Share your personal style. Stay inspired.
824

Sticks and stones may break my bones

August 26, 2012 · 94 · 7

Photobucket

That was me with my old flannel shirt 4 years ago

kikolearnstoblog.tumblr.com/
kikolearnstoblog.tumblr.com/
kikolearnstoblog.tumblr.com/
kikolearnstoblog.tumblr.com/

twitter.com/#!/itskikocagayat
twitter.com/#!/itskikocagayat
twitter.com/#!/itskikocagayat
twitter.com/#!/itskikocagayat

I was wearing this outfit just today and I went on a store and a staff approached me and took a photo of me. I was so surprised then that I dunno what to do soI didn`t even say any word. I have no idea how to pose so I just stood straight like I was having a mug shot.

View all 94 comments Ajax-loader-fb

Argie Alcantara
I JUST LOVE EVERY SINGLE DETAIL OF THIS BADASS LOOOK! :) YOU ROCK KIKO!
KIKO CAGAYAT
I love being a badass.
0 · reply ·
Argie Alcantara
I LOVE YOUR STYLE! SO MUCCCCH! BEYOND THE FRIGGIN' INFINITY!
0 · reply ·
KIKO CAGAYAT
Im not really a fashionable person. Thans
0 · reply ·
Argie Alcantara
You are! Btw, does your shoes hurt your feet like it constricts the fingers of your feet?
0 · reply ·
KIKO CAGAYAT
The creepers is larger than my feet so it doesn't hurt
0 · reply ·
Argie Alcantara
Oh! That's so cool! Can you recommend a brand of creepers for me? I would really like to have one :">
0 · reply ·
KIKO CAGAYAT
there are creepers that are based in the Philippines such as Asian Vogue asianvogue.multiply.com although it`s a lady`s footwear but then creepers are Unisex. And there is another new label named the red pumps WWW.THEREDPUMPS.COM designed by co-lookbooker Ron Ramilo lookbook.nu/r2_designs
0 · reply ·
Argie Alcantara
Very detailed! I am definitely going to buy one :""> Thank you Kiko! \m/
0 · reply ·
KIKO CAGAYAT
i don`t know their prices yet since di pa ako nakakabili from them.
0 · reply ·
Argie Alcantara
Just saw the prices. Red pumps' creepers are 4,495 o.o XD
0 · reply ·
KIKO CAGAYAT
and it`s 4 inches
0 · reply ·
Argie Alcantara
Yeah. But I don't think that I can wear shoes that high. XD
0 · reply ·
KIKO CAGAYAT
Asian vigue. gusto ko yung Union jack na creepers
0 · reply ·
KIKO CAGAYAT
another brand is Golddot designed by co-lookbooker Karl Leuterio golddot.multiply.com/photos/album/73/FFT-CREEPERS-LIMITED
0 · reply ·
Argie Alcantara
Okay THANK YOU KIKO! This helped me a lot. It meant a lot to me :D
0 · reply ·
Argie Alcantara
I LOVE THOSE UNION JACK CREEPERS TOO! THAT'S WHAT I'M LOOKING FOR!
0 · reply ·
KIKO CAGAYAT
Alam ko parang mas mura yta dyan. Mga 2 k siguro
0 · reply ·
Argie Alcantara
I'm going to buy this one! I'll let you know Mr. Kiko!!! :DDD
0 · reply ·
Poldo Napitupulu
wow love your mike tyson shirt kiko ! haha nice one, don't let him bite your ear ok :))
KIKO CAGAYAT
But i still dunno if he's Mike Tyson. Hehe
0 · reply ·
Poldo Napitupulu
haha hmm maybe he's evander holyfield ? haha
0 · reply ·
Ranel James Del Castillo
uy chunky ka pa dun sa isang photo.. :D great look by the way!
0 · reply ·
Diana De Belen
I love everything, chaotic but fun :) I like how you mixed and matched this. :D
0 · reply ·
Zack T
old shirt, new look and new you! that's super cool, kiko! u r one of the best!
0 · reply ·
Kristine G
the transition is remarkable! love this look kiko! <3
KIKO CAGAYAT
Yeah. Super lapad ng mukha ko before
0 · reply ·
Anne King
u were cute,but cuter now:P
check print is good on u!love this look!
0 · reply ·
Wahyou Koesnadie
with this outfit, U need to kick some asses out there! like it!
0 · reply ·

  

Items in this look

1
Beannie
4
Flannel
5
Play Cards Pants
6
Can Tabs Bracelet
7

Brands in this look

Obey

Obey

Supreme

Supreme

People you may like

Angelina Cao

Angelina Cao

Luc S.

Luc S.

Christy Jaldori

Christy Jaldori

Hermosa Tang

Hermosa Tang

Joan Wolfie

Joan Wolfie

Arrow-up-white To top