Share your personal style. Stay inspired.
Look by Jordan Rose
582

... THE WALL ...

September 23, 2012 · 116 · 6

Poldo Napitupulu -  - ... THE WALL ...



don't forget to visit my blog

callmeponyboy.blogspot.com
callmeponyboy.blogspot.com
callmeponyboy.blogspot.com
callmeponyboy.blogspot.com
callmeponyboy.blogspot.com

and follow my twitter
@napitpoldo
@napitpoldo
@napitpoldo

:))

View all 116 comments Ajax-loader-fb

Lanz Paolo
Thank you for fanning, Poldo! I fanned u back because you're awesome!!
This is one of my favorite look from you! ♥
Anne King
pink is good on u~!and great pants and shoes too!~what a nice look!
Poldo Napitupulu
awww glad you like my shirt anne , i like your last look too dear ,, keep stylish and beautiful anne :p
0 · reply ·
Carolina Colorina
wow poldo.. so so so so boy next door. ^_^. It's not too late to make a comment. ^_^
Poldo Napitupulu
carolinaaaa hahaa ,, yeah you late :p
its ok but you are the best dear ,, thank you for all sweet comments , how are you today by the way ?
0 · reply ·
Carolina Colorina
I'm always fine ^_^ I woke up early this morning and have some jogging and biking exercises. ^_^ wait for my new post. ^_^
0 · reply ·
AVA FLORENCE
oeeee you look always hotter! I mis you best friend!
how are you sweatheart! <3
Poldo Napitupulu
im find avaaaa ,, how about youuu ???
0 · reply ·
AVA FLORENCE
I'm very busy but it's all fine with me! soon I place another look! because my knit scarf is finished! :D
how's it going with you in your beautiful life!
xxxx
0 · reply ·
Poldo Napitupulu
wowww thats great ! i hope you can make a great scarf :p
im really great hahaha full of work hahahaa
0 · reply ·
AVA FLORENCE
great great great! haha yes I will make and have make! yes life is hard!
0 · reply ·
Stevia Indrawan
the contrasting pocket is quite amazing!
ahh.. pepeje.. hihi
Poldo Napitupulu
hahaha eleuh elueh kok tau di pepeje hihihi ?
0 · reply ·
Mahi Khokhar
Love ur boot a lot. I love the pattern of ur shirt, have u designs? Look so cute this time, kinda innocent boy. Everything just so perfect. <3
Poldo Napitupulu
yeah mahi , that is one of my product :)
gld you like it ,, haha thank you for your compliment mahi ! hahaha
0 · reply ·
Mahi Khokhar
Really done a great work. Welcome
0 · reply ·
Ayu Damayanthi
kind of my tipe boy kak, pakai kemeja pink dan brewokan, manis tapi sangar lol
Poldo Napitupulu
hahaa sangar ? preman dong yu hahaha ,, makasih yaaa :p
0 · reply ·
Ayu Damayanthi
not like that sih kak, but just like my type aja :p
0 · reply ·
Oana S.
awesome fit and neutral color on your pants Poldo!! those stunning brown shoes match your pants perfectly!! pretty pink shirt too :D great look! +1xx
Poldo Napitupulu
awwwww you always so sweet with a beautiful comments thank you oanaaa :p
0 · reply ·

  

People you may like

Amelyn B

Amelyn B

Petite Paulina

Petite Paulina

Susanna L.

Susanna L.

Francesca Chou

Francesca Chou

Zhia De Cocq

Zhia De Cocq

Arrow-up-white To top