Share your personal style. Stay inspired.
Look by Ashley Joncas
105

I am

January 30, 2010 · 60 · 14

Karl Philip Leuterio - Piccinin Asymmetrical Couture Jacket, Made By Jonard (Manilakid) Karl Who Diy Tee, Terranova Leather Pants, No Boundaries Booties - I am

View all 60 comments Ajax-loader-fb

Paul Jatayna
"Karl who? the super fashionista celebrity in lookbook? Yeah who doesn't know him!" ^^ hehe
Karl Philip Leuterio
awwwww PAUL.. yah so sweet!
mwah
0 · reply ·
Amy ?
KARLPHILLIP! haven't been on lookbook in ages and i gotta say, your looks are still as awesome as ever ! must say i preferred your old hair though haha but i love that 'karlwho?' top ! like omgsh already gave my love away blah, i still love this look anyways (:
Karl Philip Leuterio
yah i got a haircut this day.. i know! my hair is unsightly... love ya
thanks for dropping by, love
0 · reply ·
Mod Ddddd
very Naco Paris!!! hahahaha, like that bag designed for lagerfeld!!! very nice look. hyped + heart
Karl Philip Leuterio
thats exactly the idea MOD.. it was given to me by a fellow blogger.. thanks for the heart sweetie
0 · reply ·
Jovitz Cadigal
Jesus Christ! We do have the same shirt...It is just that MINE is JOVITZ WHO? haha...nice one Karl! mwah!
Karl Philip Leuterio
HEHEE THANKS.. MWAH
where can i see yer shirt?
0 · reply ·
Jovitz Cadigal
SOON!! hehe...Karl Lagerfeld inspired shirts...hehe...so nice!
0 · reply ·
Dave Bautista
another job well done!!!! loke the jacket and HELLYEAH!!! love the shirt!!!
Karl Philip Leuterio
hi dave thanks so much hehe
0 · reply ·
Marc Bueno
i love your shirt! uuwi ako dyan sa manila para steal ko your shirt! lol
Karl Philip Leuterio
omg nagtatagalog ka! heehe ang cute.. cge uwi ka dito .. kukunin ko scarf mo!~ lol
0 · reply ·
Jill A.
this is so perfect on you! since I saw his canvas bag I've wanted something like it, so brilliant to turn it into a shirt!
Karl Philip Leuterio
thanks.. i wish he made a shirt too.. thanks Jill
0 · reply ·
Camille Sioco
Shirt is awesome! I saw in a mag that Rachel Bilson wore it too! Ahh I'll be back to give you a heart!
Karl Philip Leuterio
thanks camille.. im such a fan !
0 · reply ·

  

Items in this look

1
Asymmetrical Couture Jacket
2
Karl Who Diy Tee
4

Brands in this look

Terranova

Terranova

People you may like

Sapphire Needham

Sapphire Needham

Jake Gonnella

Jake Gonnella

Yasha Aine

Yasha Aine

Vega

Vega

Nathan Copes

Nathan Copes

Arrow-up-white To top