Share your personal style. Stay inspired.
Look by Agnija Grigule
13

Whats new kitty cat

January 12, 2014 · 6 · 2

Selle M - Temptations Kitty Faux Thigh High Stockings, Cotton On Circle Skirt - Whats new kitty cat

#crazycatlady

Show all comments »

M C
hey how are you selle...

been a while...how things have changed for all of us.even style wise we are all different now.haha.not that im complaining though.its all for the best in all of us.

and change it is.i adore this new look you have.preppy that is corky.cute tights btw.meow.hypeeeeeeed.and happy 2014

mc
Selle M
HI! yup long time, been quite busy. I guess our style changes like everything in our lives, but it is a good thing!
Have a great New Year 2014~
M C
because this is too darn adorable to just let go...here is a much deserved heart for you...
Selle M
OMG wow thank you!!!!
M C
gonna go offline now.lb is down on mobile.i dunno why.its good hearing from you...OGs unite.kidding.when will we be OGs at all.haha.stay awesome selle and lets make a resolution to post every now and then.my lb account is pretty much rusty.lol.bye
Selle M
OMG yeah we been here FOREVER hahah OGs unite!
M C
i rehyped again.lb must be bug infested now.weird how i gave this a heart then my hype is gone.hmf...dont worry though i checked my hyped looks after refreshing,then found your new look.so its ok now.byeee :)
Selle M
hahahah thats ok technology is crazy! thanks for the support!
Luna Tiger
you're lovely !!!
Selle M
OMG you are too kind! thank you so much!

  

Brands in this look

Cotton On

Cotton On

People you may like

Louise Amelie Whitehouse

Louise Amelie Whitehouse

Du Du

Du Du

Justina B.

Justina B.

Jennifer S

Jennifer S

Rozalia Fashion

Rozalia Fashion

Arrow-up-white To top