The #1 source for fashion inspiration from real people around the world.

HYPE the looks you like to make them hot —or post your own! learn more or sign up now!

I'm Good, I'm Gone

by Freddy H., 23 year old Student from Oslo, Norway

16 comments · 3 · July 20, 2010

64

Freddy H - Vans, Nudie Jeans, H&M Scarf, H&M T Shirt, H&M Leather Jacket, Bag - I'm Good, I'm Gone
HYPE 64
  1. Vans

    Vans

    , in Vans Flats
  2. Scarf

    H&M

    , in H&M Scarves
  3. T-shirt

    H&M

    , in H&M Shirts
  4. Leather jacket

    H&M

    , in H&M Leather Leather Jackets
  5. Bag

    , in Bags

I love that jacket, so Im using it in this look aswel lol

Due to the socks is because I wore out my feet yesterday when I was at the beach. So I walked home bare feet.

There is a bag on this picture, to the left. You cant really see it. But its kinda green/brown-ish.


These pictures is taking in Mandal, Norway. Which is the most Southern city in Norway. Its an adorable tiny city, with nice people, AWESOME beaches, and sea-food (even tho I dont like it)

Comments (16)

show previous comments

GABIEGODOY †
nice look! and interesting tattoo, can i say that i envy your hair? hahaha :)
Freddy H
Thanks alot :D
I wish I could post JUST my tattoo haha. I got it a few months ago. So Im still kinda.. proud of it lol.
And thanks about the hair :3
Cher J.
Everything about this, makes me smile. Good taste! Nice hair!
Freddy H
Wow, thank you :) Means alot really.
I really just thought id get "hyped" comments when I first started posting looks, but these comments you (and others) are giving me, makes ME smile :)
so thanks :D
Joana Oliveira
oh my god, you are so beautiful!
i dont know, i think im in love. :D
Elizabeth Bañuelos
SIMPLE I really loved!
0 · reply ·
Matt  Cortez
you have awesome style and lovely hair
im fanning you =]
Freddy H
Thanks :D
And thanks for the heart :3
Bruno L.
Lykke Li? Haha
And I like the jacket too (:
Hyped
Freddy H
Haha ofcourse :)
Thank you :)
Gonzalez Sergio
i liked :D
0 · reply ·
Mitchie S
You are so pretty!
I love you!!!!
haha
0 · reply ·
Alexander Mendoza
I LOVE YOUR HAIR...
0 · reply ·

  

Posted by

Brands in this look

Vans

from United States

fan
Vans

H&M

from United Kingdom

fan
H&M

People you may like

Nina Kleidermotte

journalist from an old city

fan
Nina Kleidermotte

Caroline Louis

Fashion Blogger from Paris

fan
Caroline Louis

Lexi Telrúnya

girl from Hamburg

fan
Lexi Telrúnya

Pasu Mopi

Dj, Artist from Honduras

fan
Pasu Mopi

The Day Dreamings

Student from Germany

fan
The Day Dreamings

Related

To top