Ronitò Cuenco

Ronitò Cuenco
Ronitò Cuenco
maganda. :)
Ronitò Cuenco
mignonne. :D

je te donne mon coeur encore. :)
Ronitò Cuenco
whoa your reflection; it scared the crap out of me for a second there. XD
mi corazon es para ti.
Ronitò Cuenco
beautiful rendition of snow white. :)
you have my heart!
Ronitò Cuenco
j'aime tes chaussures ! c'est très chic !
et ton pantalon ! c'est adorable !

ton pantalon est de cuir, oui ?
Ronitò Cuenco
damn
ateneo MUST be hard lol

omg i'll be a senior in high school next year >_< class of 2010 ako. ang taggal nga eh, hindi ko gusto yung system dito. you have to be in elementary for 5 years, middle school for 3 years, and high school for 4 years. ugh. =_="

yeah i remember everything haha that's how sentimental i am lol
and the pipac building? we didn't really go in there literally, just passed by it lang eh kasi saturday (but i'm surprised kasi kahit saturday merong mga students there just hanging out! wow) :)
omgg i miss the philippines na tuloy XD

ikaw pala, anong balak mo pagkatapos ng university? :D
Ronitò Cuenco
professional and sophisticated at the same time.
lovely. (:
Ronitò Cuenco
your scarf! i love how you tied it loosely on your shoulders! :)
i like your cardigan too hehe
Ronitò Cuenco
wow better do 'em now. narinig ko nga mahirap daw diyan eh.

oh, why study there when i'm already in cali? for some reason, i just don't find the colleges in here to be quite comfortable haha
besides i have one more year to decide. XD

comm? ano yun? yung cousin ko, he graduated from business or something like that. he rented a condo sa prince something, just across ateneo.
and ateneo when i visited? i like it! i really do like it haha :) i visited the pipac building, the schmidtz (or something) hall, faura hall, dela costa hall, jg-som building, science education...lol and we parked in p6 (i memorized it! lol i hope so)
Ronitò Cuenco
oh my god. you, my dear friend, have a sense of fashion. i love the way you dress! ^^
Ronitò Cuenco
holy crap.
i might go there for college o_o
my cousin just graduated last year as a cum laude...kilala mo? jaime antonio rico cuenco pangalan niya o_o

i went there, by the way last march just to see what it's like.
Ronitò Cuenco
ahh really? haha
yeah wowowee is like tfc's signature or something haha

anong college mo pala?
Ronitò Cuenco
yeah we're planning to maybe go back para sa pasko! i'm like so excited. :) i can't wait for the aguinaldos haha
quezon city? wow malapit ka sa abs cbn, ah! mag wowowee kaya ikaw :D
Ronitò Cuenco
omg the red dress is fantastic!
i love it!!
Ronitò Cuenco
your outfits are so cute :)
all of em :D
Ronitò Cuenco
haha that's pretty sad =/
but at least na-i-expose ka sa atmosphere ng pasko haha dito, it's like so dull during christmas.. it shouldn't even be considered christmas! haha

haha lower antipolo. that made me lol literally XD
diba famous ang birhen diyan? :)

i'm new too lol o_o
let's just reply sa pages natin, para maka reply naman parin ang iba sa maganda mong picture na ito :D
  • 0
    Fans
  • 0
    Looks
  • 0
  • 0
    Karma
  • 4
    Following
  • 1
    Topics
  • 48
    Comments
  • 0
    Comment Karma

About Me

Following

  • Paola Alexandra
  • Reese Lansangan
  • Adeline Rapon
  • Yuri Lee
OG since September 29, 2008.
This profile has been viewed 1540 times.
Arrow-up-white To top